Wyjasnienie

Blog ten jest zapisem moich dokonań zawodowych w temacie marketingu internetowego i stanowi wartość intelektualną.

środa, 31 października 2012

Spotkanie z Michałem w McDonald's

Tym razem relacjonuję z dworca głównego w Gdańsku, gdzie w filii McDonald's miałem przyjemność spotkania zatrudnionego w niej, naszego absolwenta Michała. Jest on odpowiedzialny za "rejony" ( znaczenie słowa znane jest chyba tylko osobom związanym z ośrodkiem w Łękini i Broczynie). Ostatnio Michał otrzymał nagrodę za wzorowe wykonywanie swoich obowiązków. Co ciekawe, nagrody uzyskiwała do tej pory tylko kadra kierująca zespołem.
Bardzo się cieszę, że mam od czasu do czasu przywilej spotkania absolwenta, który znalazł swoje "miejsce" w społeczeństwie.
Gratuluję Michale i życzę dalszego rozwoju.


prosto z podróży Robert

Tradycyjna wspólna fotka


Michał na rejonach



Michał w strefie kasowej

A to tymczasowe biuro które stworzyłem na okoliczność wizyty w Mc Donaldzie

Ogólny widok na schody

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajnie jest widzieć takich ludzi . Jest nas więcej !

Anonimowy pisze...

Cześć !!!

Wiesz co? Ja mam możliwość się spotkać Michała codziennie bo teraz mieszkam w kościelnym budynku w Pruszczu -- tym samym budynku gdzie Michał mieszka! Napewno pokażę mu ten blog. :)

Wciąż pomagam Covenant Players (Aktorzy Przemierza) ale już nie pracuję z nimi w pełnym etacie. Obecnie pracuję z młodzieżową w KZ Pruszczu. Szalony, no nie?

Serdecznie pozdrawiam TC i mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze raz kiedyś. :)

Amy :)

Halcia Wsparcie pisze...

JESTEM POD WRAZENIEM WSPANIALA PRACA JEST NAS WIECEJ CIESZE SIE I POSYLAM WIERSZ MOZE SIE WAM PRZYDA.

Jezu Ufam Tobie


Jakże często w życiu błądzimy
Egoizmu zła już nie widzimy
Z drogi schodzimy często płaczemy
Uśmiech tracimy w bagnie toniemy

Uczucia ludzkie są wypaczane
Fikcyjne hasła propagowane
A na dodatek szatan próbuje
Miłość odebrać którą piętnuje

Tylko w BOGU jest zawsze ratunek
Obietnic JEGO kojący trunek
Bywa lekarstwem na nasz frasunek
Idzie przed nami bierze w ramiona
Eucharystycznym CHLEBEM zło pokona